Angels

***

Idag kom mamma hit en sväng...
hade varit o handlat o så till mig o gick en sväng med mina hundar!
Sen gav jag mig på o göra hallonkaka =)

En stund senare kom Tina o Johanna hit.
Johanna är väldigt intresserad av att bli fodervärd åt en av mina valpar i framtiden...
(så vi får hålla tummarna på nån lovande tik åt henne =)
Så hon ville kika lite på mina hundar så idag =)
Vi smaskade på hallonkaka o pimplade kaffe....trevligt med lite sällskap.

Sen nu ikväll träffade jag Pernilla å o hennes mamma som var ute o gick med deras hundar....
Dom blev förälskade i min katt =)

Idag har jag haft min skena på mig hela dagen...o jag säger då det...det känns 10 ggr stabilare att gå när jag har den på =)


mamma glömde lenas änglar här så jag sitter o kikar lite på dom =)
jag hittade en igår som jag köpte....o tanken e väl att jag INTE ska köpa fler....eller???? hehe...
Man hittar en ny man vill ha var gång man tittar på dom =P
Så e nån intresserad av änglar (i blått..olika varianter) så hör av er =)
(kan ordna i andra färger med om så önskas).


Nu ska jag iaf hålla kväll!

hej svej på er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0