Ett litet kvälls-inlägg

***

Okej...jag får erkänna....jag gjorde inte allt jag sa jag skulle göra ikväll ....
Hade för ont i foten till sist så det fick bli att sitta med den i högläge ist....men men...

Jag fick iaf diskat, borstat hundarna klippt deras klor o tasspäls (kellys tasspäls blev aningen kort *ups* utställning snart)
Plockat ögonbrynen, dammsugat, bäddat rent.

Får plantera skura golvet o ta filmen imorgon.,(blir ju Bio =)
Har dessutom tvättid imorgon.
men det får jag hjälp med av min kära mamma...(lite svårt för mig att springa farm o tibax till tvättstugan nämligen med min onda fot)

Nu har jag precis duschat....så de blir väl några minuter framför tv:n eller nåt tills man somnar!


Godnatt kära läsare!

Min aj aj fot =,( svullen både på vristen o över foten =( ni förstår jag har otroligt svårt o få på mig skor ibland va?
(Bildzen är dock inte från idag...men foten är densamma)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0