Frustrerande?

****

Fick hastigt o lustigt trevligt besök här nu i eftermiddags *ler*
Ja ni skulle bara veta *haha*
Kunde skrivit mer om de inte fanns så många nyfikna näsor som snokar *haha*
Men men snoka ni på....
De gör inte mig nåt, för jag vet att ni inte hittar nåt mer än det som jag skriver här ändå.....
Vilket nog e aningen frustrerande för "vissa" läsare att inte veta vad som sker (o inte sker) bakom stängda dörrar...


Ikväll ska jag upp o träna med pernilla igen (tredje dagen nu på rad =)
E så sjukt skönt att vi har kommit igång med träningen nu...
Vi tänkte sola där idag...
Få lite färg på kroppen =)
Vilket verkligen behövs för min del...
Jag har ju inte direkt hoppat runt på playan o stekt denna sommaren i heller...
suck...flera år sen man sysselsatte sig med de nu...
Blir väl bättre till nästa sommar då benet förhoppningsvis blivit bra o man minskat några strl på bikinin haha....
Får träna stenhårt inför nästa sommar istället helt enkelt =P
Då blir det ju dessutom en resa till Grekland med =)
Vilket ska bli superkul...verkligen =)
Känns som vi har gjort oss förtjänta av lite sol o bad =)


Nä nu ska jag koka lite kaffe till mig =)

Hej svej.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0