Haha Jösses

...tillåt mig att asgarva!!!!!

nåja...vill inte sitta här o skriva en massa skit i min blogg =)
Så jag tänker inte ens skriva ut nåt mer om detta
jag fick iaf ett gott skratt...det räcker för mig =)
**********


Well annars idag har jag tagit det lugnt...suttit med benet i högläge....
Och under tiden passade jag på att göra lite avelsplanering för framtiden...
Kommer bli en hel del spännande kombinationer inom kenneln =)
Här kommer det hända grejer vet ni ;)
men mer än så vill jag inte avslöja riktigt än...
Kan iaf säga att det känns riktigt bra =P
*****


Här har ni iaf hanen till cindys kommande kull....Där jag planerar att behålla en tik på foder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0