Show Me Heaven

*****

mamma kom o hämtade mig idag...
Åkte o hämtade pernilla...
Jag fick hållt hennes nakenkatt...haha konstigt skinn...kändes som gummi =P
haha mamma tyckte den var obehaglig i huden så hon vågade inte hålla haha....vågade knappt klappa den *skratt*
Men jättesöt var den iaf..


Sen skulle jag ta ut pengar....men väl där e de nåt skitskumt med bankomaten...så nej vi vågade inte chansa på den...
Fick låna pengar av mamma sålänge istället...

Åkte till gymmet....
Fick fotat oss o jag skrattade för jag var inte beredd att han skulle ta det bara så....haha jag bara....VA ? tog du fotot NU?
Haha....
Sen skulle vi köpa oss varsen t-shirt där uppe....
O pernillas komentar var bara så kul...
-Du? Ser jag ut som en M? haha...du e för söt gumman...
Haha vi var nog lite besvärliga....fick hämta stege o allt *skratt =)
Men vi fick iaf våra t-shirt som vi ville ha =)

Träffade en jättesöt kille som vi snackade med där =)
haha pernilla bara...
-Du Helena, du faller alltid för sånna pojksöta killar *skratt*
hmm ja men han var faktikst jättetrevlig...och söt =)


Efter gymmet åkte vi ner om på Ica o handlade lite =)
Pernilla följde med dit...
Jag fick en riktig skratt-attack vid frukten...jisses....haha både pernilla o jag kunde knappt sluta skratta sen =P


Körde sen o lämnade av pernilla hos henne....
O när jag ska gå ut o öppna hennes dörr (som var barnsäker) så tror ni inte att när jag sätter ut foten ur bilen så pricka jag trottoaren o bara knäcker foten uppåt....(e man stelopererad så känns det nämligen en HEL del om man böjer foten mer än vad som e tänkt)
jag tror mitt skrik hördes genom hela mårtensgatan....fy fan ja ville bara gråta.....har annars väldigt svårt att gå...men nu är det nästintill omöjligt...
Vill inte tänka på hur det kommer vara imorgon...=,(


Efter vi lämnat av pernilla o jag skrikit/gapat/klagat/gnällt klart över foten så körde vi in om en sväng på Konsum för mamma skulle ha nåt där....
O bakom oss i kassan stod en skitsöt kille =)
haha när vi gick ut sen så skulle jag bara vända mig om o titta o mamma bara
-Helena kom nu!
haha...
ja jag säger då det...TVÅ st att vila ögonen på en o samma dag i lilla Kävlinge? det händer då INTE ofta hehe =)


Sen hem om hit....
Satte katten i trädgården en stund så han fick strossat runt där lite,....

Mamma hjälpte mig med vasken och mitt badkar...
Så nu verkar allt funka igen, hade blivit stopp ju =P
Min mamma är en riktig ängel =)

Jag fick köpt jättegoa rumsparfymer idag...en jordgubb o en kokos =)
Har sprayat i lägenheten här nu....luktar sååå sjukt gott =)

Köpte även en dubbelcd med filmmusik.
massa mysiga låtar =)
Just nu spelas Show me heaven med Maria Mckee på hög volym =)


Nu ska jag ta ut min dammsugare o lägga mig på knä o städa....för att stå på foten e bara att glömma nu =,(
Jävla trottoar!

Hej svej!

Ännu mer ögongodis *ler*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0