Ny Bike =)

***

Fick en ny cykel idag av mamma o pappa som jag faktiskt KAN cykla på med min fot, kan sätta ner båda benen fast jag sitter, alla andra cyklar e för höga (e sååå glad nu =)
Nu kan jag ta mig på egen hand upp till gymmet =)
tack snälla mamma o pappa =)
Jag har världens bästa föräldrar....Dom har ställt upp så jäkla mkt för mig genom åren...
Med både det ena o det andra....


har inte cyklat på evigheter så när jag hoppa på idag så var det helt ovant haha...har ju noll balans sen man suttit i rullstol osv...(jobbigare än många tror).
Men det funkade iaf =)
Lite vingligt men fram kom jag...i en jävla fart faktikst haha =P

Ikväll blir det gymmet med Pernilla och hennes bror (ska cykla dit så klart =)
Hejja oss =)'

Enda negativa idag är att jag har svinont i foten o den e helt blå/lila =,(
Förutom det så är jag på bra humör för en gång skull =)
Spelar hög musik o pimplar kaffe =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0