Samtal

***

Blev väckt av telefonen som ringde imorse....
It was my doktor...
Hon skulle skicka papper till mig som jag ska skicka vidare till försäkringskassan...


tanken var att jag skulle till trelleborg idag.
Men det blir inte förrens imorgon istället...
jag skulle igentligen fixa jennys hår imorgon, men det får vi skjuta fram till Söndag =)


har Pratat med Pernilla idag med=)....
jag var ju tvungen att spy lite galla, hon satt så snällt o lyssna på vad jag hade o säga =) 
( behövde verkligen  kräka av mig en del komentarer =)....haha du e go gumman....

Hon skulle komma upp en sväng lite senare ikväll =)
Sen på Lördag drar pernilla jag o andreas upp o fixar våra gymkort =)
Vi ska iaf träna 5-6 dagar i veckan minst nu framöver... =)
Ska bli såå sjukt najs =)

Vi pratade lite om annat oxå såklart....
O som vanligt har pernilla alltid massa att berätta *asg*
Jag skrattade så jag fick kramp i magen =P
Du kan då verkligen få en att vika sig dubbel av skratt...
me luv u big time gummz =)


Nu ska jag plocka undan lite här hemma sen dyker väl mams upp när som efter det!

På återseende!

//Hellis




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0