Sömnlös in kevlansh

***

Fick absolut ingen sömn alls inatt...
När kl var 4 så kände jag de lönlöst att ens försöka somna....
Så jag satte på snyftfilm...pearl harbor =)
 fan va jag lipade i slutet =P

Sen ringde pappa o väckte mig 7...men jag var ju redan uppe =)
Just då satt jag o kollade på ceasar milan på tv...

Så d var bara pallra sig ur soffan....o göra sig iordning....
Kl 9 var ja i Eslöv....blev lång tid där inne....5 timmar....
jag var helt slut i huvet....
Varken sovit eller ätit det senaste dygnet....
Räknade ut att jag runt ca 14 tiden idag hade varit vaken ett helt dygn minst...
Så ni förstår nog hur jag kände mig...o känner mig nu ett ex antal timmar senare...fortf utan nån sömn...
Höll på o somna i bilen på vägen hem....helt sjukt...jag lurade ut mamma på en helt fel väg från Eslöv när vi skulle köra hem....vi tänkte ta marieholmshållet hem.....
Men hur fan hittar man det hållet??? Vi har alltid kört det hållet förr....herregud vi har tilllomed bott i marieholm-....ändå körde vi helt fel *skratt
fick köra in på konsum i eslöv o köpa en bulle o läsk till mig för jag var långt ifrån människa...

Nickade dock till 10 min i bilen på väg hem....
O sen väl hemma hos mamma o pappa ville jag bara lägga mig ner på golvet o sova flera timmar!
Helt sjukt....

Sen nu här hemma så fick jag ju se till o kvickna till för jag har massor som behöver göras....
Vill igentligen bara skita i allt o krypa ner under täcket....ni anar inte hur mkt det lockar just nu....
Men men jag får se till o hålla mig vaken...får sätta på kaffe ....

Har aldrig varit så sleden som jag har varit idag....helt sjukt....

Såg förresten simbas bror idag =)
Kul =)

Bye bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0