Trelleborg

****

mamma kom hit här i förmiddags....
gick en sväng med mina hundar medans jag hoppade in i duschen sen sminkade mig o lite så..-
Sen körde vi o hämtade upp pappa o begav oss mot trelleborg =)
Var sjukt skoj o träffa moster o kusiner =)
Sjukt fina hundar har dom...Melvin o Alfons =)
Alfons e en renrasig rottweiler....sjukt fin =) jag blev förälskad i honom direkt =)
Sen Melvin e ju oxå bara såå fin blandning mellan mastiff o nåt mer....liknar en sån dog de bourdox =)
(ni får bilder på dom imorgon)

Vi blev bjudna på middag o så  =)
Sen efter det blev det fika ute i trädgården medans vi tittade på lenas änglar =)
Jag fick göra en egen ängel =)
Kul o själv välja kropp huvud vingar gloria osv =)
Hon hade ju otroligt mycket sånna saker att välja på =)

Hon har även börjat göra pärlkrokodiler till nyckelringar....jättesöta blir dom =)
Haha så sånna ska jag få anvisning till hur man gör sen ska jag oxå börja göra krokodiler =O)

Hon gör även sånna stora lerlöv av rabarberblad som man har i trädgården o planterar i eller bara har som prydnad =)
Vi fick varsett sånt med som vi själv fick välja  =)
Superfina allihopa så de var såklart jättesvårt...
Men vi fick ju valt varsett till slut =)


syrran o dom har lite fest nu ikväll o ringde mig såklart....
Alltid samma visa *skratt*
Första två gångerna dom ringde svarade jag utan att säga hej...kul o sitta o lyssna när dom tror dom sitter o väntar på att man ska svara o man hör allt dom säger...
Två ggr ringde dom upp så så jag hörde allt....
-Vad ska jag säga
- Hon svarar ju inte
- Vad ska jag säga om hon svarar
osv osv...
Ja jösses...

Jag pratade även med Tina nu ikväll....
Den stackarn hade kört på ett rådjur ...
Tur det gick bra med dig iaf gumman...
(Vi snackar mer imorgon)


Jag har förresten hittat en ny ras att köpa in vid ett mkt senare tillfälle*ler*
Så d blir en hund att träna bruks med  =)
Men jag ska inte göra detta än...så ni behöver inte snoka så mkt i det =P
Bara Tina som vet ras osv änsålänge...


Nu ska jag hoppa in i en dusch o sen slänga mig framför tv:n en stund....

Chiao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0