Mor & Dotter

***

har varit runt lite de senaste dagarna =P

Eslöv, Svalöv, Trelleborg, Lund, Bjärred
och idag har jag spenderat dagen i Teckomatorp...


Nästa vecka som kommer har vi en bio inbokad =)


Imorgon har pappa lovat o komma hit o hjälpa mig med en sak...

har även en tvättid inbokad i veckan...men funderar på o ändra den till nästa vecka ist...
har inte fullt i tvättkorgen än...så kan lika bra vänta...

En polare till mig hade varit i slagsmål häromdagen....nån hade kräkt av sig nåt till henne helt utan anledning....
O såklart blev det bråk....vad hade människan som gapat väntat sig lixom???
Nä stå på dej gumman....gapar dom får dom skylla sig själv....
Men visst...aldrig kul med bråk...


Nu ska jag hålla kväll!
hej på er

Mor o dotter på bild =)
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0