Rivalicerande alfatikar

***

idag har Pernilla varit här o förgyllt min tillvaro =)
Vi har ätit middag ihopa =)
O sen har vi snackat en himla massa gojja =)
Hällt i mig både kaffe o redbull så jag lär INTE kunna somna inatt haha =P
Vilket jag måste för imorgon vid middagstid kommer farmor farfar o pia hit o hälsar på =)

Senare under morgondagen kommer pernilla upp hit så ska vi grilla  =)

pernilla ville oxå köpa ett lerlöv av Lena
jag ska med köpa ett till lite mindre att ha på framsidan tänkte jag =)
Sen till nästa sommar så tänkte jag fixa iordning min trädgård lite =)...eller mkt rättare sagt =)
Både på framsidan o baksidan =)
Vet precis hur jag vill ha det....kommer bli sååå fint hihi =)


(Tina...sorry att jag inte hade tid o prata innan när du skrev på MSN ...Men vi kan väl höras imorgon?)


haha snackade med pappa innan idag....mamma hade tvingat han att se film med henne igårkväll =P
han hade ett par komentarer till mig om det *skratt*
det första han sa....Du helena....vilken jävel e de du tycker e snygg igentligen??????????
O när jag svarade där e faktikst TVÅ som e snygga....säger han bara
AH för fan!
haha han e rolig...så fort jag säger att nån e snygg så måste han komentera det....men så gäller det nog generellt för alla killar tror jag....
Så fort man nämner för nån kille att man tycker nån ser bra ut så ska dom klanka ner på den andre direkt......
VARFÖR undrar jag??? är det nåt syndrom alla killar har????
jag menar vi tjejer har väl sällan några invändningar om alla tjejer ni killar påpekar e snygga?
likadant var det när jag påpekade för sonny att jag tyckte "en kille nämner inget namn" var snygg som attans...
han svarade direkt lixom med en riktigt kliche-komentar haha...


måste se till att boka in min tatueringstid snart =)
Har velat ha denna tatueringen nu hur länge som helst =)
o att se alla pernillas nya tatueringar gör inte saken bättre *skratt*
Vill ju oxå göra NU =)

Gjorde ett tappert inslag innan idag....
Tänkte ta in hundarnas mässing/leopardsäng till dom....
Så ut i förrådet...leta fram den, FÅ fram den haha, ut på plattorna o bankade ihop den...
När jag väl ska sätta den här inne inser jag att den hade varit ivägen oavsett var jag hade placerat den...
Så det var bara att ge sig ut igen..plocka isär den o få in den i förrådet igen....
Jaja tanken var ju god iaf =P
Oavsett så föredrar dom ju soffan o min säng framför den ändå  =)


Sen har jag faktiskt bestämt mig för att inte släppa in andra hundar här hemma fortsättningsvis....
Mina tjejer blir så himla jobbiga med att märka revir under flera dagar efteråt......
 mkt jobbigt...speciellt om man har TRE st rivalicerande alfatikar att hålla ögonen på dessutom...
Särskillt jobbigt e det nu under löp-perioden....

Får hoppas ingen tar illa upp för detta beslutet....?


nåja nu ska jag hoppa in i duschen...
Sen ska jag hålla kväll =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0