Kaffe

****

Brrr vilket väder det har varit idag....tycker ni inte????

Pappa väckte mig imorse....
Åkte ner i djuraffären för han skulle ha nya fiskar o jag skulle ha kattsand....
Träffade farfar o farmor där nere. =)

Väl hemma sen hos mamma o pappa sen så mös jag med Zack =)
han o jag låg o mös i soffan o kollade på polisprogram =)
Mina dogs fick stanna hemma för dom löper!
eller ja...Zack är ju faktikst oxå min hund... =)

Pia, tess, michelle, bella, o nellie kom förbi o snackade en stund....


på hem vägen sen så körde vi ner om Netto o handlade....
Sen hem hit o lämnade av mig =)
mamma hjälpte mig in med varorna =)

Sen kom jag på att jag var superhungrig...(hade inte ätit nåt än på hela dagen o då va kl typ 19.30)
Så jag frågade mamma om hon med va hungrig så vi gjorde minestronesoppa o sen till efterrätt potatisbullar o hallonsylt  =)
oxå en kanna kaffe på det ...as allways =P


Mamma fick en chock sen när hon såg hur svullen o blå/grön min fot var....
jag har verkligen super ont...
=,(
(o ändå har jag inte gått på den jättemkt idag...typ härifrån ut på parkeringen, från parkering in i djuraffär, från garage in till mamma o pappa, ut till garage igen ner på netto o sen från parkeringen in hit...
(o mellan dessa har jag suttit med den i högläge....men ändå blir det såhär =(
Mamma har varit så snäll idag igen o tagit mina hundar på promenixerna...


Imorgon ska jag o pappa ut till djuraffären i Lomma =)
Han ska kolla fiskar o jag ska kolla hund o kattsaker =)
har inte varit i den djuraffären på evigheter...
Så det ska bli kul =)


Igår kände jag mig skitduktigt =)
Satte mig o skrev ner alla filmer jag har, vilka jag har utlånade o vilka jag VILL ha =)
Dessa vill jag ha...ser ni dom nånstans så hojta till ok?

No one would tell (vet bara karaktärernas namn Stacy o Bobby)
Twilight (Robert pattinson)
Eclipse (Robert pattinsson, Taylor lautner)
Drive me Crazy (Adam Grenier, Melissa joan hart)
Alla talar om Grace (Julia roberts)
Brudens far 2 (Steve Martin)
Crossroads (Britney spears)
Dolt under ytan (Michelle phfifer Harrison Ford)
Hide and seek (Robert De niro)
Vid din sida (Julia Roberts Susan Sarandon)
Blodsband (Gwyneth Paltrow)
Dear john (Amanda Seyfried, Channing tatum) 
Half Light (Demi More, Hans matheson)
They (Nicole Kidman)
Bright star (Hans matheson)



Ha en trevlig kväll kära läsare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0