imorgon =)

****

Var på möte imorse....
Efter det så var vi in om ica o handlade frukost o åkte hem o åt =)
Sen fixade jag med några telefonsamtal...


Hade behövt plantera min blomma jag köpte igår....
Så jag får se om jag hinner med det ikväll...

Helen var här för en stund sen o lämnade min film new moon =)
Så jag lär nog kolla på den o twilight ikväll =)
Sen imorgon blir det bio ...ECLIPSE =)
Har iofs redan sett den med =) men älskar verkligen dom filmerna =)
 mysigt med bio o ska dessutom bli kul o träffa Lena=)

men kvällen idag lär jag ha o göra....
Har en blomma att plantera i min blombalja, världens diskberg, ska borsta hundarna, plocka ögonbrynen, dammsuga, skura golvet och göra en välbehövlig hårinpackning 
...sen film på det =)
En helkväll med andra ord som jag ska ägna helt åt mig själv =)
Kan va skönt det med ibland =)

Skrattade åt mamma innan när vi skulle gå en sväng med hundarna....
Hon tyckte katten skulle få följa med så de var bara o koppla han med o bege sig ut =P
Haha lilla Simba <3


Nä nu ska jag återgå till mina sysslor i hemmet =)

Hej svej =)


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0