Apa o Kattunge

***

mamma kom hit idag runt 11 tiden.....
Hon hjälpte mig med tvätten o gräsmattan *snällt*
Jag fick planterat mina blommor =)

Har sett syskon till Simba här i kvarteret...
Ett par grannar har ett syskon till honom som vi vet...*
Men utöver den så finns här två st som springer...
Har försökt locka på dom, men dom e väldigt skygga...
Vill inte komma fram...

Pratade med moster Lena i eftermiddags ...
Hon hade bokat biobiljetter till oss...
Så efter att vi var klara o så här hemma så körde mamma hem o gick med deras hundar
Sen hämtade hon upp mig.....
Begav oss mot lund....
Mötte upp Lena vid stora jordgubben vid staffanstorps rondellen... =)

Sen in till bian =)
ECLIPSE
Jag har ju redan sett den en gång....men den va fortf lika bra andra gången man såg den hihi =)
Var igentligen meningen att philip (min kusin med skulle följt med...men så blev inte fallet)

haha lena knep mig i armen i jakes första scen där jake står vid skolan...grrrrrr =)
Jag satt nämligen med världens leende på läpparna o sken som en sol =D
haha blev en del komentarer genom filmen med såklart =)
Både Lena o mamma vet att jag e svag för Jake =)
 min idealkille =o) utan att tveka....några år äldre bara hade inte skadat  =)
På väg ut från biosalongen sen hade jag en hel del problem med foten =,(
Hade låst sig totalt. *aj*

Efter filmen skulle mamma på toan...
Så jag o lena fick fnatt haha...
Där dom har det här gänget med pappfigurer vid ingången ställde vi oss med i gänget haha...
Jag la mig på knä i höjd med den ene dinon...
O Lena ovanför mig o stack fram sitt huvud....
Haha mamma fick världen skratt när hon fick syn på oss....
Hade velat se oss själv igentligen haha....
Det värsta var att när vi väl kolla sen...
Så var personalrummet öppet där...så dom såg allt. *skratt*
Ja ibland får man bjuda på sig själv =P
Ett gott skratt förlänger livet sägs det ju....

Blev en massa snack o skratt utanför bion sen =)
Kom inte från lund förrens typ 1 timme efter att filmen va slut =P

Väl hemma så e d nån svart bmw som har snott min parkering!
Vi var INTE glada får jag påpeka!
Vi betalar faktikst för våra parkeringar här....det e ingen gästparkering nattetid lixom!
ja inte dagtid heller för den delen!

Nu ser jag fram emot att se 4:e filmen i twilight serien =)
Breaking dawn skulle nog komma ut nästa år tror jag =)
Den MÅSTE man ju gå o se med såklart =)
(fast stämmer det att det inte är taylor lautner som spelar Jake i kommande delarna?)
Nån som vet?????????

Nu är sommaren troligen över (iaf enligt mig själv)...men det är mysigt med höst med =)
jag har ALLTID gillat hösten =)
Fast vintern e ingen höjdare....Speciellt inte med dåliga ben....
Både kallt o halt så man går o spänner sig ännu mer än vad man redan gör...
O både kyla o stelhet resulterar i ännu mer smärta!
=,(
Vi får se hur allt ser ut längre fram...
Inte säkert jag e ute o går mkt i höst/vinter för den delen....kanske de blir en op till så vi får se....
Har nämligen fått ett läkarutlåtande om en trolig om-operation av min fot!
Eftersom den fortf inte vill läka o jag har fruktansvärda smärtor o svullnader i foten fortf....
men men den här biten med en trolig omoperation är ganska ny för mig...vi får se längre fram...förhoppningsvis läker foten snart....jag hoppas verkligen det....operationer e inget vidare nämligen...e sjukt nervös inför sånt...det är nog ingen som ser fram emot att opereras antar jag...

Nu ska jag krypa ner i sängen o dra täcket långt upp över öronen =)
Kommer troligen somna direkt jag lägger huvudet på kudden =)


Ps: Läste på nätet om en fotograf som hade fångat en apa o kattunge på bild =)
Apan hade blivit som en pappa för kattungen...
Kolla bara hur gulligt det är
(katten e en kopia av Simba ju =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0