Snart...

***

Har varit o handlat lite på ica idag...

Sen åkte vi hem till mamma o pappa en sväng....
hade med mig ombyteskläder dit för jag o pernilla skulle gymma senare...
Både katt o hundar fick oxå följa med o vara hos mamma o pappa under tiden jag var uppe på gymmet.

Åkte ner o hämtade upp pernilla...
Sen upp till gymmet....

när vi var klara på gymmet så kom mamma o hämtade oss....
Körde o lämnade av pernilla hemma hos henne sen hem till mamma o pappa...
Hämtade mina djur sen åkte jag hem till mitt lilla hem =)

Fick städat o duschat o nu sitter jag här o längtar tills imorgon =)
Träning igen =)

Vägde förresten mina dogs när vi var i Landskrona hos veterinären.

Lady 4,1 kg
Cindy 4,9 kg
Kelly 2,6 kg
Ache 4,3 kg

(Lady ska ner till 3,3 igen, det e den vikten som jag tycker e lagom på henne (med tanke på att hon inte är så hög som cindy o ache, så är d lite för mkt på henne som hon väger nu....
 cindy o ache e klena i sig själv....ändå e d dom som väger mest...men de e ju för dom e mkt högde än både lady o kelly...


Nu e d dessutom snart snart snart dax för hundutställning på Sofiero =)
har anmält både kelly o Ache dit =)
Så vi får hoppas det går bra för dom =)
Blir antagligen att mamma ställer båda...(men tänkte fråga tilde om hon kan tänka sig hoppa in o ställa kelly åt mig om de skulle bli att ache o kelly ska in samtidigt (med vår vanliga tur kan jag lika bra räkna med det nämligen haha)

men vem vill lixom inte ställa en sån sötnos som kelly??? jag bara längtar tills jag kan ställa henne själv igen...
Eller rättare sagt...börja ställa henne själv...har nämligen aldrig själv ställt denna lilla damen tidigare =P
har antingen varit jenny eller tilde som gjort det åt mig eftersom första tiden ställdes hon samtidigt som Cindy så henne hade ju jag då....o nu de senaste utställningarna ställdes hon samtidigt som Lady som jag själv ställde...så de var jenny som tog henne åt mig då...
men snart gumman =) så blir det min tur med dig i ringen =) får vi hoppas iaf =)


Kommentarer
Postat av: Tina

Hon e bara för söt ju

2010-08-30 @ 13:22:22
Postat av: Anonym

ja visst är hon =)

2010-08-30 @ 15:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0