VEM FAN?!

...har snott min sopkvast?!?!?!?!?!
GRRRRRR
Nu börjar jag tröttna på de här skitet...folk som springer i trädgården var varannan natt o snokar o snor cigg, sopkvastar osv....
FÖR FAN FOLK!!!!
Väx upp!


Tidigare idag kom farmor o min faster upp en sväng o fikade o snackade lite =)
Trevligt =)

Sen nu ikväll skulle jag igentligen grillat med pernilla...men hon fick förhinder =(
Så vi ska ta det imorgon istället =)


Nu ikväll har jag o djuren suttit ute i trädgården....
Grannens hund kom in en stund i min trädgård o lekte lite...
Sen kom Malin förbi...så hon skulle bara gå o hämta barnen så skulle hon oxå komma upp....
Hon hade sin staffevalp med sig =)
grannens valp kom oxå in i trädgården o lekte av sig en stund...
Så kvällen nu har jag spenderat med massa snack o tjo o tjim ute i trädgården... =)
Har ju som sagt bestämt att inga hundar ska va inne här....men i trädgården tycker jag d e e helt ok....=)
Där gör d inte nåt om mina revirpissar sen haha =P


Tina...sorry jag missade dig innan =(
Eller...hmmm kanske tur i oturen om man säger som så =P
lura ut mig på dåliga ovanor? hmmm??Skratt **


Nä nu ska jag fixa här hemma....

Hej svej...




Kommentarer
Postat av: Tina

Ja de va ju tur för oss båda tror jag...Hade du följt med hade jag nog gjort det men kom ju på bättre tankar nu när jag stack själv istället :)

2010-08-20 @ 20:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0