Aj d gör ont

****

Har nu blivit helt ensam på vårt 4 bäddars-rum...
Min granne åkte hem idag....
Hon var så snäll o gav mig sina hörlurar så nu kan jag sitta o lyssna på musik o kolla film på datan =)


Blev dålig innan idag av medicinen....
Haltade mig ut på toaletten (med hjälp såklart) för jag skulle borsta tänder osv....
Men väl där blir jag helt yr o illamåendes...
fick sitta ner en stund o till slut kräktes jag med =(
MYCKET! =-(
 

I eftermiddag ska dom gipsa benet på mig....
e ganska nervös får jag säga....
gjorde ju jätteont sist dom gipsade om mig när jag bröt det....
o denna gången har jag ont redan nu =,(
Helena kommer nog känna sig ganska liten o ynklig när det är dags...


Har varit jättetrött hela dagen idag....yr o hängig =(
Men det är av medicinen.

Har pratat med mamma o pappa idag i telefon =)
Jag ringde till farmor o farfar med, men där var ingen hemma...


Saknar mina hundar jättemycket...såhär länge har jag nog aldrig varit utan de små =(
Saknar såklart zack o tarzan o ache med...


mamma o pappa skulle flytta ner min gamla säng i vardagsrummet så jag kan bo där ett tag när jag kommer hem....
Kommer kännas konstigt att bo där igen....
men jag trivs jättebra där hemma så det går säkert bra =)
Kommer såklart tok-längta efter min egen lägenhet =)
Men men...jag kommer ju flytta dit igen så fort benet blir lite bättre o jag inte har jätteont längre...


Nä nu ska jag vila mig lite innan jag ska gipsas =-S

Såg förresten Australia inatt...den var verkligen riktigt bra....
*filmtips*


Vi hörs o ses...

Puss o Kram
//Stel-ben


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0