*Ängel*

*****

Helt sömnlös ikväll känns det som.....*sucka*

Så skönt det var att komma hem idag =)
Hundarna blev helt överlyckliga när jag kom innanför dörren....
Det ända jag tänkte på var...AKTA MITT BEN AKTA MITT BEN!
Zack vrålade rakt ut , o Kelly skakade hela hon av glädje, cindy studsade rakt upp i knäet på mig =)
O Lady klättrade mig på benen =)
tarzan visade hela sin garnityr =) (tänderna)
Men det var kul o se dom blev så glada =)

Har suttit uppe o kollat på lite film nu ....(alltid bra sysselsättning när man inte kan sova =P)
Beställde ju filmer från ginza innan jag åkte till sjukan....så jag har en massa nya att se nu =)
Haha var tvungen att visa mamma början av en film.....haha vissa scener skrek vi båda två i =P
Sen nu sista filmen blev man lite ledsen av =,(
Hatar sorgliga filmer....men ändå är det i genomsnitt de sorgliga filmerna som e riktigt bra....(förstår inte varför?!?!)

Fick en Ängel av Lena idag =)
Gillar verkligen de änglarna hon gör =)
fast jag har ju iofs alltid varit förtjust i änglar....
om de så har varit i smycken, bilder, prydnadssaker....ja allt med änglar i stort sett *ler*


Imorgon eller på lördag kommer Pernilla upp en sväng och hälsar på =)
Kul =)
Har ju saknat dig gumman....fast vi har ju snackat varje dag när jag legat på sjukan... =)


Imorgon ska vi åka o hämta mina sprutor i lund...(dom hade inte dom på apoteket här i kävlinge nämligen)=-/
Vänjer man banne mej aldrig vid dom....
Tillomed sköterskorna skrattade när dom kom med dom varje kväll till mig....
Men gillar man inte nålar, så gör man inte...
Även om dessa inte ens är hälften så långa som den jag fick i ryggen i måndags....men d var lixom en gång....dessa ska jag ta varje dag nu ett tag framöver....brrr..


Ska se om jag kan lägga in lite bilder från i fredags en dag snart pernilla hihi =)
hrm...ja =)
kul som attans hade vi =)
En helt perfekt "sista utekväll" för mig =)
Kunde inte blivit bättre =)
Ett stort tack till dig gumman!


Nu ska jag styra rullstolen mot sängen....

Vi hörs o ses kära vänner!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0