Bara för mycket

****
Har bara varit för mkt på en o samma dag idag känns det som.....

Först inatt...massa bråk o tjabb....
Inte mkt sömn...känt mig som en levande zombie i princip sen jag steg av sängen...

irriterad redan när man vaknade o skulle gå upp....
Ullis o wilma kom hit här senare o hämtade upp mig...
jag tog hundarna o vi promenixade ner till ica o köpte frukost...(väldigt sen frukost blev det).

mötte pia nere vid ica så jag snackade lite med henne medans jag väntade på ulrika som var inne o handlade...

hade världens bry med att komma över vägar o trotoarer med barnvagn kassar o hundar o dåliga ben...
Dessutom blev man helt dyngsur om fötterna för man hade ju inte världens vattentätaste skor på sig heller...
på hemvägen mötte vi även på en person som ville snacka....(jag var dock inte så pigg på att prata allvar ( iaf inte just då vid det tillfället).
Ullis tog barnvagn och mina hundar och gick en bit före o väntade in mig....


Hade planer på att svänga hem om till mina föräldrar innan ikväll...
Men det blev aldrig av....

Nu ikväll när jag pratar med ullis i telefon berättar jag att jag ska få ryggbedövning vid operationen ist för att bli sövd...
Hon utbrister bara FY FAN DET ÄR JU HEMSK SÄGER ALLA!
Jag ringer såklart upp mamma direkt...o frågar henne o hon svarar samma sak i priincip (att det är fruktansvärt)...
Jag får ett allvarligare ansiktsuttryck än jag haft på länge o vill bara gråta...
Man hör pappa i bakgrunden att mamma aldrig skulle sagt det...men fan jag e ju glad att folk säger det NU så jag vet lixom...inte att folk ljuger o säger att de inte e nåt så jag tror på dom o sen inser hur hemskt det är på egen hand....

Så nu ska jag ta kontakt med narkosläkaren o säga att jag vill va helt sövd istället....
får bara hoppas man kan ändra det nu såhär pass nära inpå operationen...
hellre sova o va dålig o spy efter narkosen, än att behöva ligga o få jätteont innan operationen o dessutom behöva ligga vaken under operationen....
Nä jag vill sova!

fy fan vad jag fick ångest när både ullis o mamma sa att det gör jätteont ....
Kändes som jag var nära att brista ut i gråt när dom sa det....
ja d  var iaf inte långt ifrån....


nä känns som det har vatt för mkt på en o samma dag nu....

Nu sitter jag o väntar på att ullis ska komma hit om en stund för o hämta sin mjölk o filmjölk som hon ockuperat min kyl med =P


Sen får jag se vad jag hittar på resten av kvällen....
Skriver väl isf om det imorgon =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0