Be with who makes you smile

****

Pratade med min granne idag...
Hon sa att hon väldigt sällan hör mina hundar skälla numera...skönt =)


Nu kommer jag snart flytta hem till mamma o pappa  igen....
Kommer kännas konstigt.
Har ju bott ensam med 3 hundar i över ett år...
Men det är ju bara för nån vecka det gäller....
Blir bara i början av gipsningen...
Även om jag kommer gå me gips i 3 månader =(
Men sen blir det till o bo ensam igen =)
Älskar min lägenhet =)


Jag måste verkligen ta kontakt med min narkos-läkare nu de närmsta dagarna...
Jag vill bli helt sövd istället för ryggbedövning o lugnande...
jag vill va totalt ovetandes om vad som händer med min stackars fot...

(haha ullis...du kan ju alltid komma upp o ligga på en bår bredvid som sist jag väntade på op =)
´Då låg jag cool-lugn med foten spjälad o bara skrattade åt allt hon sa pga allt smärtstillande jag hade hade fått.
Hon var så söt när hon låg där bredvid i korridoren med sin pälsjacka o hade ont i handen för hon hade knockat en kille som bara var sååå dryg =P
För nu när man tänker tillbaka på den kvällen så hade vi sjukt skoj...(om man bortser från vissa små incidenter, typ krossat hjärta o krossat ben) hmmm

Ulrika mobbar mig fortf för min komentar på sjukan...
-Men jag ska inte kräka ?!?!?!
*asg*

Jadu gumman....vi har haft många saker att skratta åt genom åren vi har känt varandra...hrm.

Tar upp några exempel här för dig gumman (så får du iaf dig ett gott skratt)
(ingen annan än ullis fattar)

* Mystisk pizzatugga
* Sperma i hår
* Promenad från furulund bakis med skoskav och strålande sol
* Korsett som slutade som kattkoppel
* Fallskärmshoppning utan fallskärm
* Kvällen på Via veneto (are you lonesome tonight *haha*)
* Kakerlacka i hår
* Kackerlacka i såsen
* underkjolen som fastnade
* övernattningen på taket
* vill du gå ner till stranden...nej jag kan inte simma
* Are you ok? nä i´m hetro
* Bensinstopp mitt i natten o enbart nattlinne på oss o flipflopskor
* Vilket fint armband, jag gillar guld...-Tack, men det är silver *asg*
 * Tequila med citronskalen på balkongen flera månader *örk*
* Kattmålning av min kusin på fyllan (fotobevis finns)
* Ulrikas incident när hon ombades att passa en annans väska (som vi ej kände) o den välte o ut ramlade det en stor dildo

ja som sagt...det finns massor....men bara sånt som hon o jag förstår när det nämns =)=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0