Blomma

****

Idag fick jag en sån blomma jag har velat ha så himla länge =)
*Blev jätteglad*


Fick en allergisk reaktion idag...grrrr...fick de sist jag var gipsad med...fattar inte hur det kommer sig....????
kanske från sprutorna eller nåt???
O på tal om sprutor....jag har börjat ta mina sprutor i magen själv nu....
Mamma såg helt förvånat på mig när jag bara tog sprutan knäppte med fingrarna på den o stack utan att blinka....
Känns 10 ggr bättre när man VET NÄR sticket kommer =)
Tyvär får man stå ut med alla blåmärken på magen efteråt...men men d försvinner så småningom....


Imorgon fyller pappa år =D
Så d blir kalas för han =)
Sen den 3:e fyller Zack 11 år =)
Han har beställt tårta o grejer....ja zack =)


Satt o kollade på tv innan idag....
Fastnade framför Animalplanet...
har ju inte den kanalen själv där hemma...
Älskar tv-program med djur =)


Har haft ganska ont o benet idag....krampat o haft sig....=,(
Jobbigt.


Hade igentligen tänkt sätta på en film eller nåt ikväll....
Men det lutar åt att jag går o lägger mig o läser en stund i min nya hundbok =)

Ska först dricka upp min juice o prata klart med mamma =)


Sov gott allihopa!


Kommentarer
Postat av: maria

varför måste du ta sprutor ?

2010-02-28 @ 09:03:07
Postat av: Helena

Dom är mot blodpropp

2010-02-28 @ 10:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0