Bråk

****

Fy fan vad arg jag blev idag...längesen jag blev så förbannad....
Blev stort bråk....
Jag drämde min arm så hårt så jag kan knappt röra den nu....helt blå....gör ont bara jag rör på mina fingrar...=(
kan bara säga att jag hatar spydiga personer!!!


Nu ikväll var jag o ullis o hyrde två filmer som vi ska se när hon har duschat =)

var även ute en sväng i det nya stallet =)
Jättemysigt litet stall =)
På hemvägen när vi körde på grusvägen var det så halt så när vi skulle bromsa in för att svänga ut på stora vägen bara gled vi rakt ut o nästan in i en annan bil....fy fan jag trodde mitt sista ögonblick var inne....
Sjukt att dom inte saltar där...
Tur lilla wilma inte var med...


Sitter nu o väntar på att ullis o wilma ska komma....
Ska hjälpa ullis med datan o sen se film...


E nervös inför imorgon...
Ska va där kl 16.00...
Men samtidigt ska det bli jättekul ...=)


Inatt drömde jag om min kommande operation =,(
Så nu e man ännu mer nervös inför den...
men efter den har jag sagt att jag ska unna mig en tatuering (som tröst haha)
Vill verkligen ha den tatueringen...går på flera tusen ....men det kan jag va värd efter operation o gips o smärta o tårar o grejer.


Här bjuder jag på lite ögongodis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0