Hold me now

******

Ytterligare en ny telefontid med min läkare....blir imorgon ist....

Var hos mamma o pappa idag....
jag var med o hämtade mamma från jobb i eftermiddags...eller rättare sagt...jag o cindy haha =)
Var o handlade o lite sånt med...
Både mamma o pappa skrattade när jag visade olika bilder på datan på den nya rasen jag ska köpa in i kenneln Den är sjukt söt =)
Ska bli kul med en ras till att föda upp =)


Satt o lyssnade på gamla godingar på datan med ikväll =)
Kollade på johnny logans framträdande med hold me now, både från 1987 och 2005 och 2009...behöver jag ens nämna att jag älskar den låten? =)


hade tänkt kolla film ikväll, men tiden har sprungit iväg helt...
Kom hem ganska sent...
Städade
badade
sen va kl för mkt för o kolla film kände jag...så jag satte mig här några minuter istället innan jag hoppar ner i sängen ....


Hade igentligen planer på att färga mitt hår nu INNAN jag opereras
för jag Kommer inte ha tålamod med det sen när jag har ont i foten o e yr i huvet av smärtstillande...
men sen när jag stod där nu ikväll med handduk över axlarna o färgpaketet i handen, så kom jag på att jag inte BEHÖVER färga håret...
jag kommer ju ändå mest sitta hemma o uggla för mig själv hela dagarna framöver....
kommer inte träffa mkt folk...
så blev det ju iaf sist jag blev opererad o satt i rullstol....
Då försvann de flesta vännerna så pass fort så man nästan kunde tro att mina brutna ben smittade värre än vinterkräksjukan =,(


Nu ska jag sova min skönhets-sömn

goodnight
Sleep tight
don´t let the bed-bugs bite



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0