Jävla skit!

.....min dammsugare har gått sönder !!!!*GRRRRRRR*
Vägrar starta!
*arg*
O inte nog med det...igår när jag kom hem så hade hundarna ätit upp mitt blomarangemang...låg sand över hela vardagsrumsgolvet....grrrr.
Arrangemanget bryr jag mig inte om, för det hade ja fått av syrran...så d hade jag ändå tänkt slänga.
Men golvet brydde jag mig mer om...jävla dammsugare som vägra starta!
O inte fick jag låna ullis dammsugare heller...*morr*


Pratade med pappa i telefon imorse...
han skulle se om han kunde fixa min dammsugare åt mig...snällt.

mamma har jag fortf inte pratat med sen förrgår...


Idag har jag världens disk att ta hand om...blärk...
Hatar diska.
hade verkligen behövt dammsuga med....åhhh jävla dammsugare!!!!


Jag pratade med Philip inattl =)
Man saknar han ju...
han fick erkänt att han saknade oss lite med haha  
Har ju inte setts på evigheter nu...
Får bli ändring på det nu när han kommer hem nästa gång....


Nä nu ska jag gå en sväng med djuren sen ska jag ta tag i min disk....


Have a nice day!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0