Kåta-katt-fan-skap

*****

Cindy har börjat löpa....kan hoppas de andra två med börjar nu, så man slipper ha det i omgångar nu när dom ska va hos mina föräldrar....
Zack är ju helt tokig när dom löper...
Så för hans skull hoppas jag de andra två gör det nu oxå så kan dom lämnas hem till mamma när dom löpt klart....
Dom ska ju bo där ett tag när jag opereras o ligger på sjukan o sen har gips osv...
haha jag håller mina stackars föräldrar sysselsatta....
haha Först tar jag en kull valpar...när dom är 3 månader bryter jag benet o blir sängliggande....
mamma o pappa får passa upp både MIG o 6 hundar då...
Nu samma sak igen....PLUS att mina tjejer löper på det....hrm...ja d blir till o ha grindar o grejer....drygt för mig att komma fram med rullstol där då...hmmmm....jaja varför ska man ha det lätt??? haha.
Blev iaf glad idag...troligen kommer pappa köra mig upp till Oskarström när jag ska opereras =)


Igår satt jag på youtube o letade efter en låt...men icke att jag hittade den....men har fått ett tips på vem det är som gör den nu så jag ska gå in o kolla upp det när jag e färdig här...


Fick mer saker som jag beställt idag =)
Bla....block o kepsar o fönsterdekal med mitt kennelnamn på =)
och ännu en visitkortsetui...


Var i byn innan idag med mamma i bokhandeln...
La undan en hundbok som jag ska köpa =)
Mötte dennis o tyson med...tyson e så jäkla go....


var även in om på konsum....
O sen på ica med....


åhhh jag blir tokig....har en kåt han-katt som har suttit o skrikigt utanför mig hela kvällen...
Innan när jag skulle in o lägga mig ett bad så hade jag tänt fullt med värmeljus på badkaret o vasken o helt nedsläkt förövrigt...
Helt underbart tänkte jag o dök i vattnet...
Hinner inte mer än att sluta mina ögon, när jag hör gaphalsen sitta o skrika för full hals igen....grrrrr...det var den lugna sköna badstunden jag fick lixom....grrr.
Öppnade badrumsfönstret o försökte sjasa iväg den...men icke...den sitter där ännu o jämrar sig....


höll på o dratta på ändan när jag gick hem från mamma o pappa ikväll...
Missade en isfläck....fy fan va halt det blev helt plötsligt...haha
sån tur var så lyckades jag hålla mig på benen =)
Inga fler brutna kroppsdelar här nu!
Har vatt tillräckligt med sånt...


Go´kväll




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0