Kollar hundar...

.....och har hittat en ny ras jag vill ha =)
Blir dock inte än på ett par år....
Ska som sagt först ta en kull på Cindy o se om jag behåller nån valp ur hennes kull...
Men OM jag inte behåller nån valp så vill jag köpa denna rasen redan om typ 2 år =)
Men behåller jag en valp ur cindys kull så lär jag vänta med denna rasen ytterligare typ 4-6 år....(beror lite på tid o utrymme osv...även om jag gärna hade haft 10? hundar så måste man inse att man ska hinna med alla med. och för min del är 4 max när jag bor som jag gör...hade jag bott i hus hade det vatt en hel annan femma =))
Men rasen ska iaf införskaffas i kenneln förr eller senare...det är nåt som e säkert =)
Finns bara en som vet vilken ras det är...o så ska det förbli änsålänge...folk snackar så jäkla mkt i denna hålan nämligen...


Pratade med pernilla idag o hon frågade mig idag om jag ville ta mina hundar till fotograf =)
SJÄLVKLART =)
Så vi ska boka in en tid o få våra voffar fotade =)
Haha om jag nu själv har vatt iväg hos fotograf så ska självklart mina hundar oxå få göra det =)
Kan va kul ha några RIKTIGT bra foton på dom o förstora osv =)
Hade velat ha ett foto på alla tre ihop på en bild iaf.


Sitter just nu o kollar lite bilder på rasen jag har i tankarna =)
Hur söta som helst =)
Men som sagt...det dröjer länge än innan det blir nån sån....
Men alltid kul o titta =)
Ska kolla lite på dom när jag är på hundutställningen i malmö i Mars med...
Pernilla får rulla bort mig i min rullstol till den rasens ring så jag får sitta o titta o begrunda mitt val =)
Kommer dock va sjukt jobbigt o behöva sitta rullstol på utställningen...man kommer så jäkla långt ner *suck*


Nu ska jag visa bilder på rasen för pappa =)


På återseende =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0