Alla hjärtans dag

*******

Min stackars hand har svullnat upp helt nu =(
Har tillomed fått ta av mig min ring för fingrarna e som korvar =(
Fingrarna hänger lealösa...kan inte sträcka ut dom *snyft*
O den blir blåare o blåare hela tiden....suck...
O ja, jag VET att jag har mig själv att skylla...
Men lite måste jag få beklaga mig...
Bara den e bra tills jag ska hoppa på kryckor...


Haha kom o tänka på en sak idag...
jag o pappa gick o snackade när vi var ute med hundarna....
Man säger att man är i sättet som sina hundar...
O vi håller verkligen med om att jag är som zack....
Vi är inte fjäskiga av oss när det kommer nya folk utan drar sig mer tillbaka o begrundar främlingar.
Vi kan störa oss på andra folk (i mitt fall/hundar (i zacks fall) men säger inget o går gärna bara förbi med näsan/nosen i vädret o sköter vårt eget.
 (jag hatar spydiga komentarer zack hatar hundar som bjäbbar)
(DVS vi sköter oss även om vi möter folk/hundar vi inte gillar =))
Men OM nån tvunget skulle få för sig bråka...ja då är det oftast dom som drar den kortaste strået...
Vi e lugna tills det smäller haha =)
Sen är vi långsinta som åsnor båda två....kan sura i evigheter =)


Fick trisslotter av mamma o pappa idag...tyvär vann jag inget =(
Dom fick en godisburk av mig där det står jag älskar dig o såklat var den fullproppad med bara sånt godis som dom gillar =)


Har ändrat om lite smått här hemma ikväll =)
Inget märkvärdigt, men ändå lite som man själv märker av =)
Nu längtar jag efter våren så man kan hänga upp vår/sommargardiner =)
Men det får vänta iaf fram tills april...
Då ska jag även plantera penseer o påskliljor =)
Finns inget mysigare än o gå o plantera o ha sig i sin lilla trädgård =)
(haha blir lite bökigit bara med gips o kryckor, vilket jag kommer ha då)...
Men d fixar jag ska ni se =)
Det enda dryga är att ja säkerligen kommer gå upp i vikt....
man rör ju sig mer begränsat med kryckor o gips....speciellt eftersom jag ska ha d så pass länge oxå=(
jaja sen ska jag iaf inte ha ont o då kommer jag kunna röra mig mer =D
Längtar som en tok =)
Tror inte folk  förstår hur mkt jag igentligen ser fram emot att kunna gå utan att få ont =D


Nä en snabb vända in på facebook nu sen ska jag lägga mig framför tv:n =)

Ha en trevlig kväll alla kära läsare...
O förresten....Trevlig alla hjärtans dag på er =)
Haha vid denna tiden på dygnet idag sitter väl alla förälskade turturduvor o håller hand o har sig...
ush klibbigt....hahahahaha
jag e INTE avundsjuk....älskar mitt singelliv =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0