nattugglor =)

********


Sitter just nu vaken med ulrika o wilma hemma hos mig =)
ja jag veeet att klockan är halv tre på natten =P
men vi är som vi är hahahaha
när alla andra normala människor sover, smider vi planer hahaha.

speciellt planer inför den fullspäckade morgondagen =)
Inte lönt att gå o lägga sig....timmarna bara springer iväg...vi håller oss sysselsatta *ler*
ulrika sitter o äter sina förbannade äckliga rispuffar...o jag sitter med min redbull haha inte konstigt man e pigg =)


Jag skrattade åt mamma o ullis innan idag när dom kämpade med min taklampa i vardagsrummet *haha*
tror wilma smygskrattade åt dom tokarna med haha...ni skulle hört dom =P

pappa var så söt innan idag när han höll wilma =)
haha han hade inget annat val =P


ulrika har varit elak mot mig o skrämt upp mig inför min ryggbedövning som jag ska ta när jag opereras...
=(
Börjar ju närma sig nu...


kelly rymde idag när ullis kom hit....jäkla hund haha....
sen när vi gick hundrundan så rymde luna med...haha
skrek oss hesa som måsar =P
till slut lät vi båda som en gitarr med dåliga strängar haha...


nu ska jag hjälpa ullis med att hitta en fin avelshane hehehe.
haha ni andra sover väl er skönhetssömn vid den här tiden...






Kommentarer
Postat av: ulrika

vi e bäst ...händelserika dagar o nätter vi har hahhahah...love you

2010-02-05 @ 03:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0