Överaskningar

*******

Blev glatt överaskad idag =)

********


Var en sväng hos mamma o pappa i eftermiddags...
Syrran o David plågade mig i telefonen....grrr elakingar...


Nu ikväll var ullis o wilma hos mig o kollade paradise hotel...
var en sväng på Preem med...
Helena gjorde bort sig BIG TIME...
Tillomed så ullis sa ...de där var pinsamt...sen skrattade vi...jag var kanon röd i ansiktet när jag traskade ut genom dörrarna...

Skitirriterande....fick i stort sett trycka in bilen på parkeringen ikväll....dom som står bredvid tar förgivet att bara för jag sällan har nån bil där så kan dom stå o ta upp halva min plats med....grrr..
Igår kunde mamma knappt komma in med bilen..o sen skulle hon kunna öppna dörren med ju!!!
Inatt använder vi oxå min parkeringsruta...... o vi fick verkligen krångla när vi skulle parkera...
Får säga till dom nu känner jag...
jag springer inte o betalar en parkeringsplats som jag inte ens kan ställa mig på lixom...


Imorgon ska jag hem o lämna hundarna hos mamma o pappa...
Sen ska jag följa med ullis till lund....
Jag har dock bara EN sak som måste inhandlas imorgon....
Får se om jag hamnar i en lika pinsam situation imorgon som jag gjorde ikväll =-/


Igår var jag nog lite elak mot en kompis när jag skrev sms =-/
Han tog nog det jag skrev lite hårdare än det var menat från mitt håll......
Well, jag menade inget illa iaf...
men lätt o sitta här nu o säga det lixom...

Haha hade tur att ingen såg mig igårkväll....
Skulle gå o knacka på hemma hos ullis för o höra om vi skulle s


Nu ska jag äta en apelsin o sen gå o lägga mig...

Bye Bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0