på plats

...på sjukhuset i Spenshult....

Blev skjutsad hit av mamma o pappa....
Cindy fick oxå följa med i bilen....
Jag somnade i bilen  =P
Vaknade till sen...o trodde vi var i Helsingborg...
Pappa bara virrade på huvet åt mig....
 nä då var vi nästan vid hallandsåsen =P
haha ja som sagt...yrvaken =P


Var in om på ica o handlade lite som jag kunde ha med mig...köpte en massa tidningar som jag kan ligga o läsa =)


 Kom upp så jag hade en halvtimme på mig innan jag skulle skrivas in, så jag promenerade en sväng med Cindy...
Sista hundpromenaden nu på ett tag ju =(
Sen stannade pappa kvar i bilen med cindy när jag gick in...mamma följde med upp på rummet osv...

Fick säng, installerade sladdar till data o hade mig =)

Sen hade jag följe med mamma ner på bottenvåningen....
Så när dom åkte hem gick jag till matsalen o åt middag....


Efter middag o kaffe så gick jag upp på rummet igen...
Pratade lite med min rumskompis....
Fick hjälp med min data så nu funkar allt som jag vill....=)


Nu sitter jag o väntar på att klockan ska gå....

Ska duscha om en stund...
har fått sånt medel som jag ska duscha i både ikväll o imorgon-bitti...
sen imorgon-eftermiddag ska jag opereras....=S
E jättenervös...
Mår helt illa så nervös jag är =(
Men det kommer säkert gå bra...


Hade en massa foton som jag skulle lägga in från i fredes när vi var ute, men glömde min kamera hemma =(
Så tyvär får det vänta....
Men jag lovar lägga in dom så fort jag e hemma igen =D


hej svej...

Håll nu tummarna för mig imorgon...=-S
har förresten mobilen med mig så ni kan nå mig där om jag inte e vid MSN =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0