Stridsyxan är inte nedgrävd!

***

Sov bort halva dagen idag...*tssss* =)
men jag la mig inte heller förrens halv 5 imorse ;) hehehe


I eftermiddags ringde pappa efter mig o tyckte jag skulle komma dit...
Så medans han körde o hämtade mamma på jobb promenixade jag bort till dom...


Jag passade på att ta zack o tarzan på en promenad....

När pappa o mamma kom hem sen så tog jag o mamma mina tre löptjejer o körde o handlade...mötte jane under tiden jag stod o spekulerade bland hyllorna med hårfärgerna =)
"Liten mann" grrrr...haha Jane hämnden e ljuv =P
mamma fick sig ett gott skratt på min bekostnad grrr...


Efter affären så körde vi o släppte tjejerna i rastgården en stund....
Svinkallt o blåste så vi stannade inte jättelänge....

När vi kom hem igen så lagade jag middag..eller påbörjade middagen rättare sagt....*
För mitt i allt pankaks-göra så kom jag på min beställning på vistaprint jag ville göra...
Haha mamma tog över pannkakorna så jag kunde visa pappa vilket det var jag ville ha från vistaprint...
Så beställningen e gjord nu iaf =)
haha har blivit stamkund där =)
har blivit lite utav en "nät-shopoholic" =P


Tydligen ville "nån" bli vän med mig idag....
H*n ville inte vi skulle va ovänner nu när jag skulle åka på operation o sånt så långt bort....
well...det skulle h*n tänkt på innan...
Som ni vet så är jag väldigt långsint...e jag sur på nån så är jag det ett bra tag....
Så nej...stridsyxan är INTE nedgrävd mellan oss...


har hänt märkliga saker i lägenheten på senaste.....
tandborsten ramlar ner i vasken titt som tätt...
Badkarsproppen ramlar ner i badkaret var varannan natt...Blir ju en jävla smäll när den smäller i badkaret så man hoppar ju i högan sky...
Skåpsluckor är öppna (även fast jag VET att jag stängt dom)
Konstiga ljud över lag hörs här...
Tillomed så hundarna reagerar på detta...så det är inte som jag inbillar mig...
O ibland när jag har stängt av tv:n så när jag lägger ifrån mig kontrollen på bordet så tänds tv:n igen?!?!?!
Visst jag är inte rädd eller så....men tycker det är lite märkligt....?!?!?!?!


På fredag blir det utgång för min o ullis del...
Min sista utgång innan operationen ...
Självklart tar vi stället där allt började =P
malmö here we come =)


Ullis skrattade åt min komentar idag...
Vi diskuterade avancerade sexställningar?! och en viss kille kom på tal (nämner inget namn här)...
O jag kläcker buttert ur mig-
- Jag hade inte ens offrat missionären för han....
Ullis skrattade så hon fick ont i magen...


Nu ska jag krypa ner i soffan med hundarna o kolla film....


Hej svej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0