Räknar ner dagarna

*****

Räknar ner dagarna tills jag åker nu...
På söndag är det exakt en vecka kvar....=-/
Är just nu faktiskt INTE nervös...det har gått över...*Skönt*
Men jag antar att nervositeten kommer när det är sådär 2-3 dagar kvar o jag börjar packa väskan...=-/


Imorgon har jag o göra...
Ska tvätta mellan 12-16..
Måste tvätta undan nu så det är gjort...
Sen blir det inte så lätt o ta sig fram o tibax tilltvättstugan med tvättkorg o kryckor?!?!?!?!
Drygt att jag ska gå med kryckor o gips i 3 mån dessutom...
Hur mkt kommer jag inte lixom behöva tvätta under de månaderna??!?!?!
Får be nån snällt om hjälp antar jag...*ler*


Hade velat ut o partajat till det en gång innan jag åker oxå...
får se på fredag isf...
Hade isf behövt hundvakt med...suck...
 kan inte lämna hem dom till mamma o pappa för cindy löper....suck...
jaja jag löser det på nåt vis...


Fick rensat ut i min garderob häromdagen...
Skönt....


Har börjat kolla upp lite uppfödare av den nya hundrasen jag ska köpa =)
Vill va ute i god tid =)
Finns inte så många uppfödare av just den rasen härnere omkring så d blir att åka uppåt i landet när jag ska köpa den
Spännande =)
Dom är så sjukt söta =)
Men som sagt...vi får se när det blir =)
har ingen brådska...


Önskar mina läsare en fortsatt trevlig kväll....



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0