Vissa saker håller man för sig själv

******

Detta året firade vi pappa lite annorlunda än annars =)
Vi sjöng för han redan 5 över 12 inatt =)
Han skulle igentligen bara ner o röka !
haha men vi tog tillfället i akt....
haha jag hade precis blivit klar med inpackningen av hans present....

Farmor o farfar var här en sväng idag o grattade pappa..


jag har suttit o lusläst idag igen =)
Så nu e jag på sidan 136 i boken =)
O jag lär läsa en stund till i den innan jag går o lägger mig inatt =)
Har inte varit fast i en bok sen jag gick på högstadiet haha....=P
MEN....situationen är lite annorlunda nu....nu kan jag inte hitta på mkt annat om dagarna...blir data, tv läsa osv...
Suck....har inte ens stuckit näsan utanför dörren sen jag kom hem från sjukan...
Känns inte så roligt att va ute i komunen i rullstol =(


har även uppdaterat min hemsida lite =)


Satt o kollade tv inatt...djurprogram...suck...såg ett avsnitt där en isbjörnsunge hade fastnat med sitt ben i en björnfälla....fy vad den skrek helt hjärtskärrande....
Fattar inte hur vi människor kan göra sånna saker .....blir så arg!.....


Ska byta foder på dogsen tänkte jag....
har hittat ett annat som jag vill ha på dom....



Nu vill jag bara att mitt ben ska bli bra så jag kan börja simma igen =)
Längtar såååå =)
Ska ju börja simma med Gabbi o Jane =)
Blir nog kul =)


Pratade även med ....... idag =)
mycket trevligt samtal faktiskt hihi...
haha ja nu lär ett par hjärnor få igång verksamheten misstänker jag....
Men vissa saker håller man för sig själv *ler*
Kan ju inte avslöja allt =)
Finns rent för många nyfikna näsor där ute som läser här....
men...man har har ju iaf nåt att se fram emot hihi ;)


Ikväll blir det skräckfilm =)
White Noise 2 =)
brrrr...tyckte ettan var rätt rälig =O
Misstänker att tvåan är värre....
O värst e att man sitter ensam o kollar =P


God kväll på er gott folk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0