Snö-oväder

****

Pappa hämtade mig efter jobb idag....
packade datan o hundarna i bilen o åkte hem till dom...

hann knappt komma hit så ringer ullis =)
Så hon kom o hämtade upp mig här 30 min senare...
åkte till malmö för o uträtta lite ärenden där.
Sen in om lund o handlade.
Hade kul i bilen i Malmö....
massa Skratt-attacker åt reklamen på radion...

På vägen hem körde vi vilse...inte en inte två utan TRE ggr...
haha skrattade så jag knappt fick luft...man såg ju inte ett piss på vägarna för all snön...
Missade avfarter o hade oss....


Väl i Kävlinge svängde vi in om o handlade på konsum med....
Sen lämnade ullis av mig hos mamma o pappa...
Nu sitter jag där o ska dricka en kopp kaffe innan jag o hundarna ska bege oss hemmåt...


Ikväll ska vi till Lödde
Sen ska vi se paradise hotel...
Finalveckan nu så de kan man ju inte missa =)

haha tur ingen såg mig igårkväll när jag skulle in till ullis....
Kom plumsandes fram i snön i superkort nattlinne jacka o mina snygga?! (not) stövlar o nytvättat hår som var helt stelt när jag väl kom fram till hennes dörr....
haha...


Tack o hej



  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0