ingen mästerkock...

*****

Idag var vaktmästaren här o satte i ett nytt kontaktuttag i min vägg.
Kollade även badrummet osv...
Pappa kom oxå hit i samma veva...


Efteråt åkte jag o hundarna med pappa hem...fast först var jag inom på ica o handlade redbull.
Fick hålla hundarna åtskillda nu när cindy löper....
Tog med henne när vi åkte o hämtade mamma på jobb sen.
var in om macken i furulund för pappa skulle handla...
O jag fick ju se att dom hade "baksmällan" där...
Men först hoppade jag på det..:
Åkte in till lunds lassarett....
Jag gick en promenad med cindy där medans vi väntade på mamma...
På hemvägen sen fick vi köra furulundshållet....för jag ville ha baksmällan...=)
Pappa gick in o skulle köpa den till mig, men väl där så var det ingen köpefilm tydligen ....åååh lixom haha....jaja...jag hittar väl den som köpfilm snart...


Idag fixade jag middagen för en gångs skull...
Blev spagetti o köttfärssås....(pappa har dåliga erfarenheter med min köttfärssås sen innan haha)
jag råkade krydda den för starkt EN gång år 2001 (se jag kommer tillomed ihåg året) så både pappa o jag blev dåliga o spydde som kalvar....
haha så sen dess e han misstänksam mot all min mat...=P
Men idag lyckades jag riktigt bra =)
Tillomed så hundarna åt =P
men jag får ju erkänna....jag är ingen mästerkock direkt =P


jag var även ute en sväng med zack idag.....
Får passa på nu medans jag kan...sen lär det dröja innan jag vågar gå med han när jag stelopererat mig...minsta lilla han drar till sen så ligger jag o spratlar med min fot i luften....
Så får passa på denna veckan, sen får mamma o pappa ta över ALLA hundrundorna ett tag framöver


Imorgon ska jag beställa lite mer saker från nätet =)
haha jag e stamkund numera *ler*
Men detta bara MÅÅÅSTE jag ha oxå...SEN ska jag lugna mig med mitt inhandlande =)
*promise*


Fredag vill jag gå ut....
Vill festa en sista gång nu innan jag opereras...
Åker ju på söndag =(
O sen blir det inte mkt fest för min del det kommande halvåret =,(


Mötte ullis med hundarna idag....
O gissa vad...
Det första Nemo gjorde var att gå fram o pissa på mig!!!!!!!!!!!!!
GRRRRRRR
(troligen nu för mina tjejer löper).
haha pappa hotade honom med tumstocken sen....DÅ ville han minsann inte fram fler ggr =P
Suck....dessa löp-perioder..
Cindy smet ju ut genom dörren såklart....fick jagat ifatt henne =P


Pratade även en stund med malin ikväll....


idag fick jag en ny valpspekulant inför nästa valpkull...
Som dessutom bor i kävlinge (så d e ju toppen).
Men men vi får se hur det blir =)
E ju ett år kvar tills det blir valpar här hemma...


Har ju inte riktigt tänkt så mkt på kommande operation (visst lite har jag men inte så jättemkt).
Men igårkväll/inatt gick det upp för mig att ALLT det jag fick gå igenom för 2 år sen, som jag sagt jag inte ens önskar min värsta fiende att gå igenom....ja allt det kommer jag få gå igenom ÄNNU en gång nu....
Kände mig bara totalt hopplös....
Ville typ bara packa en väska o försvinna så jag slipper opereras....
MEN DET ÄR JU MITT EGET VAL ATT GÖRA DENNA OPERATIONEN!
Så jag ska inte klaga igentligen....
Men man blir ändå nervös när man inser att man kommer bli sövd, ha gips, smärta, tråkigt o sprutor i magen igen...
O dessutom kommer ALLT man ska göra vara bökigt o omständigt....
Bara att duscha är en hel dagsplanering när man har gips ju!
Som sagt....Ser inte fram emot de kommande månaderna ett dugg alls....
Kommer väl gå i ide eller nåt....hatade gå ut sist jag satt i rullstol....skitjobbigt när alla kom fram o undrade vad som hade hänt osv.....drygt...
Så det slutade ju med att jag knappt var utanför dörren till sist...
Blir väl samma sak nu denna gången....
Så ser ni mig inte ute i komunen nu på ett tag, så oroa er inte...
Vi ses till våren igen isf =D


Godkväll







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0