Vin, tända ljus o massa mys =)

*****

Satte klockan på 9 idag....
Men somnade om igen tssss =)
En stund senare ringde mamma o frågade om jag kom bort....
Så jag gjorde mig iordning...gav småttingarna frukost....

Promenixade bortåt mamma o pappa....
Mamma o Ache mötte mig på halva vägen...Cindy blev överlycklig o rusade bort till dom...

Väl hemma hos mamma så tog vi zack o tarzan en sväng med....
Mötte Pia som kom körandes...
Haha jag fattade först inte vem det var när hon tutade o saktade in...


Sjukt kallt var det idag....frös konstant när vi var ute brrrrr...

När pappa kom hem körde han mamma till tåget....

hela eftermiddagen har jag varit flitig....
Har sorterat ut mitt "hundskåp" där hemma....
Där jag har alla papper, pärmar, osv...
Tog 1 1/2 timme innan jag var klar med vad som skulle slängas o vilka papper som skulle in i vilken pärm osv...
haha har fått ha 3 pärmar nu med alla hundarnas olika papper, stamtavlor, vet, intyg, kvitton, utställnings kritiklappar osv....
Men skönt när det väl var klart så man har ordning på alla saker där haha....


Efter jag sorterat o haft mig ...vilket tog en stund =P
Så tog jag o pappa o gick eftermiddagsrundan med hundarna....
Gäller att passa på o gå med hundarna nu medans jag kan....sen får mamma o pappa springa där med 6 st...känns lite taskigt av mig....men men...


haha hittade mina gamla skolkataloger från högstadiet idag när jag sorterade....
Jisses vad folk har förändrats från den tiden...


Hittade även Zacks första fotoalbum...haha =)
Där e bilder från 8 veckors ålder till han blev 2 år...
Vi blev helt paffa när vi kollade på bilderna på han...
När han var yngre var han jättemörk i ansiktet....nu e han helt ljus....
Ska se om jag kan fixa bilder o lägga in här så ni får se vilken skillnad det är...(dock inte idag)
Där va även bilder från alla utställningar vi har varit med han....
han var så duktig att ställa...skötte sig alltid så himla bra....
Hade varit kul o ställa han nu i veteranklass....men men just nu tror jag inte det blir nåt av det....inte med tanke på mitt ben.....o dessutom ska man springa med dalmatiner i ringen...i can not run anymore =(
suck...jävla jävla jävla fot....


Snackade med ullis tidigare ikväll...
Vi skrattade åt min komentar jag kläckte ur mig igår...
Vi ska köra in till tabu i malmö en dag nu i veckan...


Imorgon ska jag träffa min arbetsterapeute....
ska ju ha lite hjälpmedel nu när jag opereras....rullstol o grejer...igen....been there done that...inte kul...

Sen ska jag till apoteket o köpa tabletter o sen till lödde o köpa inneskor som jag kan ha på sjukan...

Sen på kvällen blir det utgång i Malmö...Troligen Breeze =)
Sen lördag ska vi festa här i kvälinge =)
Sen söndag åker jag =(


Nu sitter jag o väntar på min kvällsgäst ska komma ;)
Blir vin, tända ljus o en film...
O självklart en massa myyyys =)


Önskar er en trevlig kväll....det tänker nämligen jag ha *ler*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0