Sista utekvällen nu på ett tag

******

Igår var jag en sväng i Lödde....
Fick ta en sista shoppingdag med mams =)
Sen lär d inte mkt mkt shopping på ett tag....
Fick köpt en hel del faktiskt =)
*kul*


Hade bestämt med ullis att vi skulle ut igår ju....
Min sista utgång nu innan operationen....
Pratade med henne på kvällen o då var hon pigg på att gå ut....o sa att hon skulle komma om en timmes tid...
Så jag gjorde mig iordning o ordnade hundvakter över natten...
När klockan är 11 på kvällen o jag sitter o väntar på henne så skickar hon ett sms att hon avbokar utgången....
Trist...väldigt trist iom d var min sista utgång....som vi dessutom bestämt över en vecka sen...men men...


Ganska knäckt var jag faktikst....för jag ville verkligen ut....Iom d var min sista utgång nu de närmsta halvåret...
Blev verkligen jättebesviken....

Ringde till pernilla o berättade hur läget var....
Hon hade gått o lagt sig för kvällen...
men när hon hörde mitt dilemma så sa hon bara direkt...men jag kommer o går ut med dig....
en halvtimme senare ringde hon på dörren...
hade tillomed gått upp till mig i allt snöande....
Jättesnällt av henne verkligen....


Så vi förfestade o hade oss....hon tvinga mig tillomed till shot haha =P

jane o amanda var här redan kl 7 igårkväll...
Dom skulle ju va hundvakter till mina dogs....
Så dom lagade tacos o sånt o hade filmkväll här hemma med hundarna så dom slapp att va ensamma....jättesnällt.


Jag o pernilla ringde o beställde en taxi till stationen....
men kom dit 15 min tidigare än väntat...
så vi gick in en vända på värdshuset o tog varsen tequila =)
Tog sen sista tåget in till malmö...


Väl i Malmö hade vi skitskoj....
var på Breeze dansade o hade oss =)
O shottade =)haha...
Mötte ett par kända ansiktet utanför i kön med....kul.


Pernilla fick en kille efter sig där....men hon påpekade att jag blev svartsjuk...Så han gick fram o sög sig fast som en mal på min hals bara sådär....
haha helt sjukt.


Sen var där en annan kille som skulle dansa med mig hela tiden,....
pernilla bara skrattade.....
hade hur som helst skitkul....
Vilket jag verkligen fått lida för idag....kan fan inte gå....grrrr


Efter stängning gick vi in på burger king o skulle äta....
träffade på ett ex till mig där o en kompis till han....kul.
Så vi satte oss med dom o åt o sen hängde dom med till Kävlinge på efterfest.....
haha minns inte sådär jättemkt av bilfärden hem...vi var rätt runda under fötterna..
Väl hemma dundrade vi in med dunder o brak o tjoade o hade oss haha....
fullare än fantomen själv haha....
Fick väckt Jane o Amanda såklart....
Dom fick inte sova mer nu när vi kom ju =)
jane o amanda begav sig hemmåt vid 8 tiden typ....
Då gick vi tre slagna hjältar o la oss o sov....
Sov till kl 12....då kunde jag inte sova mer,,,,sover så himla dåligt när här e nån annan...
jag var taskig o tog foto på *** när han låg helt yrvaken =P

Haha ****** ringde till Jane o beställde frukost...
jane svarade yrvaket..haha låg o sov =)
 så hon gick ner på ica o handlade med sig rostebröd, o pålägg o kom upp med....
så jäkla snällt gumman =)


Så vi 4 satt här hemma o åt frukost o kollade lite på film....


Fick följa *** och *** ut till taxin sen....
haha såg så himla roligt ut när vi gick utanför dörren så började*** gå åt helt fel håll...jag bara...hmm var e du på väg????haha helt förvirrad....


Jane stannade kvar en stund o underhöll mig när jag diskade ....
hade världens disk som jag undvikit typ 2 dagar haha....


Har pratat med min gumma pernilla idag oxå...tre gånger haha....
har ju en del o snacka om sen gårdagen hahahahahah
ja det är iaf en kväll man sent glömmer...
men ja o pernilla har faktiskt alltid kul när vi går ut =)


Nu ska jag fortsätta packa inför morgondagen när jag åker till Oskarströms sjukhus...
Ni får hålla tummarna för mig på måndag när jag opereras....


Puss o kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0