*Final*

****

Blev en del inhandlande idag när vi var i Malmö =)
Blev dock inte alls så dyrt som jag först hade räknat med =)


* Vita Spis-lock med citroner på
* Sånna kakelstickers (eller vad det nu heter) med citroner som jag satte på kaklet i köket
* Present till alla hjärtans dag =)
* en ny klotång till hundarna

Har även fått hem (som jag hade köpt innan jag flyttat som jag glömt kvar hos mamma o pappa)
* en tavla till köket
* En vit fotoram med rosor på
* En tavla till badrummet
* en ny toasits med späckhuggare


Ska sätta upp min lampa i vardagsrummet imorgon som jag fick av jenny o david när jag fyllde år (ja det är ett tag sen jag fick den nu, jag veeet =)
haha har bara inte blivit av =P


O nu iom jag har börjat med citroner i köket så måste jag byta min tavla med gröna äpplen på.
Mamma har en likadan fast med citroner på hemma hos dom =D
Får hämta den imorgon =)


Fick promenixa med hundarna hem från mamma o pappa i värsta snöstormen ikväll...
Fy fan vad jobbigt det var...
Foten var stel som en pinne o tung väska o tre hundar o sen snön som yrde så man inte såg ett piss...
man gick o plumsade fram med snö nästan upp till knäna kändes det som.


 Nu ikväll kollade vi på finalen i paradise hotel =)
Personligen har jag hoppats ända från början på att Stefan skulle vinna allt...
men men...


Tänkte mig sola nu i dagarna...evigheter sen sist nu....
Får passa på innan operationen...inte så snyggt sen om jag ska sola o har gips över halva benet lixom...
haha helt vit på ena benet sen...
Blev dessutom helt nervös ikväll för ulrika sa att ryggbedövningen gör jätteont?!?!
Huh...det var verkligen inte tröstande att höra nu lixom...man var nervös som det var redan sen innan....nu blev det helt plötsligt ännu värre =-/


Haha som jag skrattade åt Lady o ulrika innan...ulrika satt o åt en vetebulle i soffan när vi kollade tv....Lady går rakt fram till henne o bara tjoff tar hon en jätte-tugga av hennes bulle...hon liknade en krokodil som gick till attack på ett byte....min lilla vovve tar för sig =P


Nä om man skulle ta o gå o krypa ner i sängen ist...
kommer en dag imorgon med =)

Godnatt gott folk.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0