Väntan e över

*****

Så nu e väntan äntligen över....nu är det gjort....

Blev stelopererad nu i eftermiddags....
Var supernervös innan...
Men allt har gått jättebra...
Fick tillomed lyssna på celine dion under operationen =)
hörlurar på =)
O sprutan i ryggen var inget att stressa upp sig för....(jag har varit supernervös för den ju), men den var absolut inte så farlig som folk beskrivit den o skrämt upp mig...*morr*
Var dock väldigt obehagligt att inte känna sina ben...helt plötsligt när jag tittade såg jag att mitt ena ben var uppe i luften...haha o jag trodde båda låg nere på britsen....som sagt...man kände absolut ingenting från midjan o nedåt...


Har förresten en jättetrevlig granne här...så jag har ju nån att snacka med =)


Pratade med tess o jane innan idag =)
O mamma o pappa hade ringt medan jag va på op så jag fick ringt upp dom med...
Nu ikväll hörde pernilla av sig med =)
Det uppskattas när folk hör av sig o frågar hur det är med en...
Speciellt när man ligger på sjukhus o e nyopererad...då vet man vilka som verkligen bryr sig om en...och vilka som inte gör det...



Nu ska jag vänta på att kl ska slå 10 då ska dom komma in och fixa mitt dropp o ge mig mer smärtstillande...

Sen imorgon blir jag troligen gipsad =-/

Nu ska jag sätta på en film tänkte jag...

Vi hörs o ses...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0