Fästing

***


Har inte gjort sådär jättemkt idag....har haft sjukt ont i foten...grrr.


Tog en skitäcklig fästing idag på cindy brrr...ryser bara jag tänker på sånna otäcka äckliga kryp...blärk.
Stackars Cindy var jättesvullen där den hade suttit...får hoppas det går ner till imorgon...


Imorgon ska jag fixa klart Amandas hårförlängning.
Så då har man nog 2 timmars sysselsättning framför sig....*kan bara säga *aj* mina stackars fingrar!


På fredag ska jag en sväng till Röstånga marknad med mamma o pappa=)
Ska bli skoj =)
haha lär gå o slowmotion.
kommer aldrig orka hela rundan med min fot o kryckor osv....pappa kommer nog inte heller orka mkt med sin fot..
men några stånd ska vi allt ta oss igenom iaf =)
huvudsaken e att vi kommer dit =)

Hej på er!


jag o Zack myser =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0