Änglavovve =)

♥♥♥

Har suttit ute i trädgården hela eftermiddagen...iaf fram tills regnet kom *blä*
haha alla som kom förbi idag ville kolla på Simba ♥

Pappa ringde när dom var på väg hem från lund...
Dom hade handlat till mig så jag haltade mig ut till dom på parkeringen....
Lady ville tvunget med så hon fick glida med ut genom dörren...
haha hon sprang o jäklades med mig hela vägen ....grrr...hon e rolig hon...
När hon väl hörde mamma vid rondellen fick hon fart haha...då var jag som börtglömd =P
 I illfart rusade hon till bilen =P

Mamma o dom tyckte hon kunde följa med hem till dom o sova inatt så d fick hon göra...
hade dock inget koppel med till henne så dom får ha henne lös på rundorna...hon e ju så lydig...springer aldrig fram till främmande folk eller andra hundar...
(även om pappa tror det *skratt* han e ju helt inställd på att alla hundar gör det eftersom deras hanar inte funkar så bra lösa =P)
Nåja..han får väl insett nu att jag har en änglavovve ♥ 

så nu sitter man här hemma o har "bara?" 2 hundar o 1 katt som sällskap *skratt*


haha Tina är för söt....hon bara imorse när hon ringde...har du ätit?
jag har nämligen förmåga att slarva med en hel del måltider om dagen...
O MÅSTE börja äta oftare än vad jag gör....
Nu har jag Tina som påminner mig om det =)
Som sagt...nåt litet mål var 3:e timme har jag sagt jag ska börja försöka få i mig....har bara haft sjukt dålig aptit på senaste ....
O äter man inte sina mål om dagen så e d inte konstigt man går upp i vikt...
Hade tänkt börja va duktig med mina mål från o me idag...
men har dock bara fått i mig ett mål yoggi och en persika änsålänge....hmmm....
Men från o med imorgon blir det skärpning =)
Ska sätta telefonen på larm var tredje timme =P


Nä gott folk...Nu ska jag slå en pling till fröken tina...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0