kyss-sjuka

***

Har bestämt mig nu för att byta gym...
Ska bli sjukt skönt att börja i Kävlinge istället...
Det bästa med detta e att där alltid e öppet. 

pappa påpekade dock för mig idag att jag kan ju vänta med o köpa kort där tills det andra kortet i furulund har gått ut för han tyckte det var utkastade pengar o ha två...
-Men why lixom? det andra kortet har inte använts på över en månad....mer tillomed....så utkastade pengar e d inte....inte mer än det redan har varit eftersom det inte använts alls sista tiden...

Gud vad det är skönt att katten har börjat äta för egen maskin nu....
Nu slipper jag sitta o mata han med flaska flera ggr om dygnet..
Nu äter han både välling o torrfoder från skål....
men får påpeka att han e ett litet monster....
han e i full gång hela tiden...
antingen klättrar han i mitt tidningsställ (som tydligen är väldigt bra att även vässa klorna i), eller så hänger han i gardinen, eller attackerar han hundarna...haha...han e för fräck när han går mot dom i hotfull snedställningen o tjock svans o skjuter rygg mot dom...han e ju såååå tuff *skratt*
Ska titta på hans bror en dag =)
En granne här har ju den =)

Pratade nyss med Tina =)

Nu sitter jag o väntar på att kaffet ska bli klart så jag får i mig lite koffein o kvicknar till =)
jag känner mig helt off idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0