Eclipse <3

***

Tina kom o hämtade mig i eftermiddags....
Haha hon fick komma in om o hämta mig för jag hade både hundar o katt som ville med ut genom dörren...o jag med kryckor o väska skulle larma o allt innan nåt av djuren slank med genom dörren *skratt*
Oxå fick tina träffat Simba <3


Åkte in till Lund o hämtade biljetterna.....
Träffade Emelie i kassakön där...


Tina sprang o köpte stjärnor o dricka till oss...
(vi hade aldrig hunnit om vi skulle ta med mig dit *skratt*)
Så jag fick sitta snällt o vänta på bänken =P
Blev dock aningen stressad när jag satt där för kl sprang iväg...
Så när kl var 56 ringde jag efter Tina =P
Som just då kom instressandes genom dörrarna *skratt* Du e go gumman =)
Men men in kom vi i tid till filmen....
Som förövrigt var riktigt riktigt riktigt mega super dunder bra ! =)
Verkligen älskade den...
Visst twilight o new moon e oxå super bra, jag älskar dom....men Eclipse var ÄNNU bättre....
Nu vill man bara se uppföljaren Breaking Dawn med =)

Så får vi se Tina om jag har rätt om det jag sa =)


Haha skrattade på vägen hem i bilen....
jag var nog fortf helt inne i filmen...
För Jenny hade ringt mig när vi kom ut...
O jag sa till Tina 
-jag ska bara ringa Jacob *skratt*
haha helt sjukt =P


Väl hemma i Kävlinge körde vi in om ica o handlade....

Sen hem så hjälpte hon mig in med mina saker jag köpte på ica...sen mata jag katten,dammsög, o tog ett bad =)

Nu ska jag hålla kväll !

(Stort tack Tina för ikväll....det är lätt en av de trevligaste kvällar jag haft på mkt länge)




Kommentarer
Postat av: Tina

Tack detsamma gumman...Du år gå in och kolla klipp på youtube där finns bl.a de med om han inte har någon tröja :P

2010-07-07 @ 08:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0