Fläderbuskar?!

♥♥♥

Jane o dennis kom förbi en stund igår på dagen....
Dom var så snälla o gick en sväng med mina djur...
Sen klippte Dennis min gräsmatta på framsidan med åt mig *tack*
haha vi satt o solade i trädgården sen o dennis fick kopplat min katt åt mig så den med fick va där ute med oss =)

vi la oss o kollade film senare...Värdelös film enligt dennis....men jag o jane tycker den e bra iaf =)
O det är vad vi tycker som räknas...ellerhur gumman? =)
Vi e ju smått kära i skådespelaren...eller inte skådespelaren i sig....utan rollen han spelar =)♥♥♥
MEN vi har iaf konstaterat att sånna killar enbart finns på film...inte i verkligheten...

Sen lagade vi middag o sånt ihopa =)
 dom stack hem vid 18 tiden...(tror jag det var) 
Då skulle dom iväg o bada pool....gottegrisarna

♥♥♥

igentligen hade jag planerat resten av kvällen annorlunda igår....
men trist när folk inte kan höra av sig om dom inte tänker dyka upp....

men men här gråter vi inte över spilld mjölk....
Kvällen slutade trevligt ändå *ler*
lite sent blev det dock...men det var trevligt ;)

♥♥♥

Blev väckt av Tina som ringde imorse....
Men jag var nog aningen yrvaken när vi pratade, för jag minns inte ett dugg av vad vi har pratat om? hmm?
Jo nåt om fläderbuskar?!
(haha jag e värdelös o prata med när jag e yrvaken *skratt*)

Idag blev jag hämtad runt middagstid....
(sov länge haha).

Fick uträttat lite ärenden ;)

Sen blev det middag på bortaplan idag...lite lyx =)

♥♥♥

Nu sitter jag nyduschad o har precis sminkat mig o så, väntar trevligt besök, som blev hastigt o lustigt bestämt för 20 min sen...=)
men alltid kul med lite sällskap ju *ler*
Eller iaf sällskap som man iaf vet dyker upp när dom säger det! =P

♥♥♥
Nä nu har jag inte tid o sitta här mer...måste fixa det sista så jag e klar när d ringer på dörren...
Godkväll på er gott folk!

(gissa vad som väntar på oss i kylen nu...JORDGUBBAR mums)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0