Fluga

***

var o hämtade min skena på sjukhuset igår.....


Idag ska jag hem till mamma o pappa för syrran o dom har ju kommit hem från semestern o dom skulle hem till mamma o pappa idag =)
Pappa hämtade dom igår...o hade med sig lite saker hem =)
Både vin o nån likör med kaffesmak till mig mmm =)

Tänkte ta med katten för dom har ju inte sett den sen den var pytteliten...ända sen den åt ur nappflaska o var lugn o snäll haha :P
haha lugn o snäll nu???? hmmm ja mellan varven kanske *skratt*
Under tiden den sitter o tänker ut nästa jävelskap den kan hitta på hahaha...
Haha visst han kan vara en riktig liten jävel imellanåt, men han e ändå världens goaste lilla katt =)
Min älskade lilla Simba <3
Men slipper iaf ta med asa på kattburen idag för han får sitta i hundarnas bur i bilen på väg dit haha....


jag var helt knäckt häromdagen....skulle döda en fluga i fönstret, men välte ist ner min svarta/silvriga giraf så den gick sönder =,(
Flugan hittade jag inte igen grrr'
Fy fan vad jag hatar alla dessa flugor som kommer på sommaren...för jäkla äckliga!  blärk


Nåja nu får jag gå o göra mig lite iordning så jag e klar när jag blir hämtad!

Uppdaterar troligen mer sen...

// Hellis




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0