Heldag

***

var på sjukhuset inne i lund idag o fick gjort en skena....sååå snygg man kommer vara...host hrm eller inte =P
Blir ju inget som jag ska ha alltid utan bara om jag vet att jag ska stå eller gå längre sträckor i framtiden...
(mamma var såå sugen på att skämma ut mig framför en väldigt söt kille där inne haha...ja generad var jag ju redan så d hade inte varit så svårt *ler*)
Tur så höll hon näbbet iaf *skratt*


Efter sjukhuset så tänkte vi köra o ta en fika....
Men vi kom på den geniala iden om att köra till bjärred o köpa mjukglass ist....
(jag har ju inte fått gjort nåt sånt alls nu i sommar)
Så sagt o gjort....
men fyyy vad med folk där var....packat som siller...
nästan omöjligt att få parkering....folk hade ställt sig kors o tvärs över allt....
men glass fick vi köpt iaf =)
Sen tänkte vi bege oss ner till havet o bryggan en sväng....men halvvägs dit insåg jag att min fot INTE skulle klara det...
Så d var bara o vända på klacken o bege sig mot bilen igen ist...


På vägen  hem sen så körde vi genom Borgeby ....förbi gammelfarmor o gammelfarfars hus....
Man kan aldrig låta bli att titta in där när man kör förbi....oavsett hur många år det går...

Sen efter det tog vi en sväng förbi min gamla ponny jag hade....
Där hade det minsann kommit upp nya stall o nya hagar o allt omkring där...
Snacka om nostalgi =)
Blev helt förälskad i ett litet ponnyföl där gick...
Stoet låg bara o rulla o gotta sig i gräset....fölet for rundor som en studsboll...(kan undra var den hade fått ork till det ifrån i denna värmen haha...såg iaf jättegulligt ut....)
både jag o mamma fastnade länge vid det lilla fölet =)


Hemma i kävlinge sen körde vi in om ica o handlade...
Sen hem till pappa....åt middag o så sen åkte jag hem hit....
Har pratat lite med Tina o o så nu ikväll =)

fick klippt klorna på både zack o ache idag...
Zack var helt överlycklig...har ju inte träffat han på flera dagar...Min lilla sötnos =)


Igår träffade jag på pernilla så vi stod o snackade lite....
hon hade choko med sig =) han e så fin =)
Körde förbi henne idag med när vi var på väg in till sjukhuset =)


Nu ska jag inte sitta här o tråka mer...ska ut en stund i trädgården tänkte jag....

Bye Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0