Imorgon <3

***

Längtar tills imorgon.....
Ska gå o se Eclipse på bio =)
Wihooo =)
Ni anar inte hur mkt jag ser fram emot detta =)

***

Idag har jag varit helt slut hela dagen...
haha har fan knappt orkat stiga upp ur sängen....
Eller jo...en stund i förmiddags var jag uppe...sen gick jag o la mig igen...
Blev inte mkt sömn inatt nämligen...
Gick inte o la mig förrens kl 4 imorse=-S

***

Men ikväll ska jag gå o lägga mig i tid så jag e pigg o vaken hela dagen/kvällen imorgon =)
framför allt på kvällen när vi e på Bio hihi =)
*Ögongodis*
Fy fan va skoj de ska bli =)

Skrattade innan när jag pratade med pappa i telefon...
För jag kom på att jag lovat både tina o jane o se den på bio...
Så jag sa att jag får se den 2 ggr då =)
Så svarade han med-
-Ja sen ska du väl köpa den på dvd med o se den 22 ggr *skratt*
Well,,ja e en film riktigt bra så kan man nog se den hur många ggr som helst =)

***

Nu ska jag fixa lite i trädgården o sen blir det dammsuga o fixa här inne med....
Sen blir d väl till att hålla kväll för mig....

vet inte om jag skulle få besök ikväll igen, eller hur det blev bestämt.... ;)

Trevlig kväll kära läsare.

♥♥♥


♥♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0