katastrof?

****

Fy fan e detta typ den varmaste sommaren på åratal eller nåt???
Olidligt varmt det är...man pallar fan inte göra nåt!

Mamma kom hit här i förmiddags....
Startade två maskiner tvätt till mig, sen åkte vi ner i byn...
Först banken, sen djuraffären o köpte kattmat...
Fick köpa en omgång modersmjölkersättning till och babykitten torrfoder som han ska börja med nu så smått oxå....
Oxå fick jag köpt kattsand med...
Jag var så glad att jag hade lite pengar på kortet...men väl efter djuraffären var dom så gott som borta igen...hade dom inte ens en kvart i handen  =-/
Har slutat med nappflaska till katten nu....nu dricker han sin välling ur skål ist....underlättar sååå mkt för mig =)
nästa gång jag e där nere ska jag köpa en kattsele med....


träffade även på min gumma pernilla i djuraffären =)
Hon skulle nog komma upp en sväng här sen...
Vi ska ju börja gymma ihopa sen =) ska bli sjukt kul =)
Hon var riktigt peppad =)
Vilket är skiitbra =) haha

Efter djuraffären åkte vi in om ica o handlade....

(pernilla jag måste förresten berätta en sak för dig sen som hände idag...haha kunde blivit riktigt pinsamt detta =P)
Om inte rent ut sagt katastrof !
Vi tar detta samtalet sen när du kommer =P
Ex-kex e inte alltid så lyckade att springa på....suck...


Nä nu ska jag vika min rentvätt sen ska jag bort i tvättstugan o hämta det andra jag har på tork....


hej svej






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0