Mini-videokamera

****

Pappa kom hit imorse en sväng....
Men stannade inte så länge....
Han ringde sen när han kom hem igen...
Då hade Lady suttit vid grinden o velat hem igen...
Han sa att han hade frågat henne o då ville hon hem för hon gick till grinden haha...
Så d var bara för han o sätta henne i cykelkorgen o skjutsa hit henne *skratt*
(tror hon saknade sin bebis ju)
Med sig hade dom köpt redbull till mig *tack =)
OCH så fick jag en MINI-VIDEOKAMERA av han *tack snälla pappa =)
Blev sjukt glad för den =)
Bild kommer sen =)
Jag har ju sagt länge nu att jag vill ha en videokamera...
Först tjatade jag om en när jag åkte till kos för vi ville filma där...men vi sa att alla sånna kameror var så jäkla stora då...så det blev ju aldrig....sen sa jag att jag ville ha en videokamera när vi skulle ha valpar, men det blev inte då heller....
Nu satt jag häromdagen o pratade om det igen, för jag ville ha hundarna o katten på film..plus att jag ville ha en när vi åker till Skiathos (alt Lefkas).
O tadaaaa iv got one =)
(jag vet att jag e bortskämd =)

han tog även med bilderna på tatueringarna jag ska göra, han hade skrivit ut dom åt mig, så nu slipper jag sitta o oroa mig för att dom ska försvinna i en datahaverering eller nåt (vilket jag ofta råkat ut för haha) =)
Vill sååååå gärna göra dom NU =)


Sen tänkte jag nog byta gym....
har i furulund nu....
MEN...
Det är en bit att ta sig dit (med dåligt ben)...om man inte har skjuts, O jag vill inte behöva bli beroende o känna mig påig över att nån ska köra en dit var gång...
Sen vill jag träna oftare än vad som varit o som sagt så e d en bit att ta sig dit på egen hand....
Så efter att mitt kort gått ut där nu i sept så ska jag börja nån annanstans....
man har lixom inte gått ner ett skit sen man köpte kortet där....o det är väldigt frustrerande...


Nu ska jag ut o sätta mig i trädgården en stund med djuren....

Härligt väder ute ju =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0