Nya tatueringar!

***

Har hittat två...igentligen tre nya tatueringar jag vill göra =)
Men ska börja med att göra två av dom detta året iaf =)

En på höger skuldra som e sååå snygg =)
Sen ska jag ha en text i skitsnygg stil längs med sidan av revbenen...ska gå typ från under armhålan ner till höften =)
Jag skickade bilderna till pappa innan så han skulle gå in o kolla på dom, men han sa att det lät snyggt iaf...=)
mamma sa hon måste kolla på dom o godkänna dom först *lite på skämt*
Men kul att dom uppmuntrar till tatueringar iaf =)
pappa har alltid gjort det...mamma har varit lite så "njaig" i början...säker på att du inte ångrar dig osv...det gör ju ont osv...men nu litar hon på att de jag gör e genomtänkta så jag inte ångrar mig =)
Känns skönt o veta att ens föräldrar stöttar en till tatueringar =)
Inte så vanligt att ens föräldrar gör det annars ju =P
O dom tycker som jag...inga halvmesiga saker utan det ska va så pass stort att man ser vad det är direkt =P
Nu bara längtar jag efter att få gjort dessa två =)
Som ni säkert förstår =P
Vill göra dom NU NU NU =)
haha kan inte gå fort nog nu tycker man =)

***





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0